---





Nu ska jag använda ett Johanna utryck för att beskriva mina känslor för den kommande veckan: Ljuvligt.
Det här säger jag till varje lov men jag har aldrig längtat så mycket. En sak jag inte ser fram emot det här lovet är fattigdomen. Jag har nästan inte ett öre kvar, på lovet måste jag betala körkortet då ryker dom sista pengarna.
Förhoppningsvis kommer vi inte göra sådär jättemånga dyra utflyker.
  Igår hade vi en myskväll hemma hos Cecilia. Vi åt hemlagad mat och kollade på let's dance. Tyvärr slocknade alla, en efter en. Utom jag och Sanna. Vi satt trogna vakna hela kvällen medan de andra sov. Skönt nu när en av oss har körkort, det blirmycket friare på det viset. Förhoppningsvis får jag det också snart, då kan vi börja göra saker allihopa eftersom då har vi 2 bilar.

Ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Eller veckan. Har verkligen inga planer. Sitta hemma, antagligen. Är sugen på fest ikväll men har varken sällskap eller alkohol. Well, well, får bli melodifestivalen en till lördag för min del.

Det närmar sig, i cant wait.


image419  image420

image421

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in http://baehrendtz.blogg.se ;D

2008-02-16 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback