--






Det är roligt hur jag prioriterar här i livet. Jag har en så kallad delad ekonomi 80/20 - 80 står för nöjen och 20 står för kläder och andra nödvändigheter.
Man kan alltså säga att över halva mitt studiebidrag går till sprit, cigaretter och mat - 3 kärlekar här i livet. Jag kommer säkert låta som en gammal tant nu, inte alls så hipp som man ska vara när man är nyss fyllda 18 år - jag är så uttråkad.
jag älskar att festa, jag älskar känslan av at bli onykter men jag är så trött på människor. samma sak, helg efter helg. samma människor som står vid vita baren och desperat ska beställa inen drink.
egentligen ska jaginte säga någonting, eftersom jag också är ute väldigt mycket men dom personerna har säkert satt mig i samma kategori: krogenfolket.

meningslöst inlägg eftersom jag vet att det blir fest nästa helg o helgen efter det.
i entråkig värld behövs fester men krogen folket får fan skärpa till sig.
fulla, dumstristiga, argsinta losers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback