14th Street





Man måste göra små saker i veckan som gör att skolan går lättare, det konstaterade jag och emma idag. Skulle man bara fokusera på skolan hela tiden skulle jag bli galen. Jag är en sån som aldrig klrara av att sitta hemma och plugga 3 kvällar i veckan, därför uppskattar jag de små sakerna vi gör hela tiden: vi fikar (lite för mycket), vi går på bio och vi går ut ibland.
Ikväll ska vi ut! Jag tror det blir mediahorerna men jag vet ingenting säkert. Jag planerar iallafall att bli crazydaizy.
Jag och Emma tog på oss uppdraget att inhandla ost och kex! Blir så plumpt om man ska äta direkt innan.
"Då finns det ingen som tar en
man är kung kung kung i baren
Det är värt å leva fattigt ett tag
om man får vara kung för en dag"



Och ni.. Jag har bokat uppkörning! Hi-hi. Men jag tänker inte säga när. Om jag skulle kugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback