A Fine Frenzy - Almost Lover





Som sagt, dagen blev trist. Skolan startade med en tråkig historia lektion som följdes av en tråkig mediekunskap lektion. När vi tittar ut genom fönstret spöregnar det. Verkligen spöregnar.
Emma och jag satte oss i bikten, rökte varsin ciggarett och väntade på att det skulle avta. Efter några minuter gjorde de det också, så vi kom hem nästan torra.

Hur jag ska fördrivaeftermiddagen vet jag inte. Har 2 kustbevakarna avsnitt som jag inte har sett. Imorgon ska jag bjuda klasstjejerna på brunch så jag måste åka och handla också.
Jag har inte världens bästa tålamod så för att citera emma: "När vi kommer imorgon kommer du stå stressad och inte fått ett skit gjort"
Haha, dom känner mig för väl.
Jag ska försöka iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback