Allting handlar om att bestämma sig.





Dags att börja tänka långsiktigt. Nog fan är det svårt att trimma kroppen när man kommer in på folks bilddagböcker (ta åt dig widin) och ser att dom ska spendera kvällen med kladdkaka, grädde och juice.
Jag får nöja mig med ett päron. Imorgon när vi fikar får jag nöja mig med en kopp grönt thé.
Som sagt, jag får tänka långsiktigt. Det kommer inte hända saker med min kropp på en vecka men tidsnog.
Sommaren har aldrig känt så långt bort ändå blir jag stressad inför den. Tänk om det INTE har börjat hända saker med min kropp? Då tänker jag äta kebabtallrikar i 2 månader, eftersom min kropp tydligen inte kan gå ner i vikt, bara upp.
Ja, ni. Just nu längtar jag efter kladdkaka, kebabtallrik och cola...

Men jag tar det där päronet istället, eftersom jag har så jävla bra självdiciplin.


image408

Kommentarer
Postat av: Rogic

Duktigt bonden ! Och när ja slipper kryckjävlarna kan vi börja gå ut och gå !
För det kan min julskinka behöva !

2008-02-04 @ 21:59:57
Postat av: widin

oj förlåt, men kämpa på heja heja heja!

2008-02-04 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback