bakistabletter = great






Jag testade mina bakistabletter från teknikmagasinet igår. en sån jävla bra produkt! Helt toppen, jag känner inte av mängden alkohol jag intog igår! Ioförsig vet jag inte hur jag hade mått utan dem men jag kan tänka mig att jag hade legat kvar isängen och jämrat mig och tyckt synd om mig själv.
Vi festade igår, på förfesten kollade på melodifestivalen. Jag blev grymt besviken på att Lasse Lindh inte gick vidare, jävla skit sverige. Röstar som jävla grisarslen.
Aja, efter melodifestivalen blev det kareoke. Iallafall för två personer... Jag pratar självklart om Gabi och Sanna, the masters of kareoke. Enligt dom själva iallafall. Har dom väl ställt sig där går det inte att få bort dem.
Det var riktigt kul inne på lotus faktiskt. Träffade många välbekanta och nya bekanta..
Roligast var i slutet när jag och sanna först står helt själva uppe på schlagerscenen, efter 30 sek har vi 10 killar runt om oss. Vettefan vart alla kom ifrån men jävligt kul var det! Vi pratade om det på hemvägen, det är mycket roligare att stå där eller i rockbaren där man kan driva lite istället för att vara råseriös på Rnb-golvet.

Positivt:
- Jag slösade inte en krona, bara på vinet jag och fors drack på förfesten, vilket jag såg som en väldigt bra investering. Sen självklart hela upplevelsen på lotus.

Negativt:
- Sur vakten som skällde ut mig och sanna när vi försökte tränga oss i kön... haha. Sen att jag tappade bort massa saker, mitt armband och min halsduk, min favorit halsduk. :(

image423

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback