Damien Rice - Rootless Tree





nu förtiden finns det ingen som helst motivation för mig att göra iordning mig på morgonen. allt för ofta tänker jag: nej jag skiter i att duscha så sover jag 30 min längre.
resultatet blir att jag mår dåligt under en hel dag och springer in i duschen när jag kommer hem.
idag är ett exempel: jag har försvovit mig. vaknade för 10 min sen. vad gör jag? jo jag tar dom närmsta kläderna jag kan hitta, sätter på mig dom, kokar en kopp kaffe och sätter mig här.
Så, nu sitter jag är. Oduschad, osminkad, ruffsigt hår som snart ska upp i en knut i samma kläder från igår. Och ja, jag har bara använt dom igår så att använda dom idag är inte farligt.
Jag vet att jag kommer börja må dåligt över mitt hår när jag kommer till skolan. Jag vet att jag kommer börja spegla mig varje chans jag får.
Men jag är för trött att bry mig.
Nu har jag inge bilhelvete heller så jag måste gå till skolan.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Skit dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback