Gårdagen.





Hur var gårdagen då. Jag vaknade upp för fem minuter sen med en dundrande huvudvärk, det smakar sprit och tobak i min mun och det ligger gammal mat på mitt golv.
En lyckad fylla med andra ord! Dock blev inte så jag egentligen ville bli. Nu var det kul men det hade kunnat vart roligare. Allting gick så fort! Kändes precis som att vi skulle gå när vi precis hade kommit.
Sanna och jag körde en favorit i repris på vägen hem, vi gick utan skor. Det var inte en lika härlig upplevelse som när det ligger jämn och fin snö, utan nu var det grus över hela gatorna och trottoarerna. Paaain.

Jag sjukanmälde mig nyss. Likabra, jag har så jäävla ont i huvet så det är inte sant.
Mitt kropp ropar: Kaffe, kaffe kaffe!
Nu skall jag ge den dens kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback