Honey, you are a rock.





För att vara mig så har jag varit väldigt effektiv idag! Vi hade buffertdag på eftermiddagen och efter en trevlig fika på waynes var jag hemma redan klockan 1.
Då bestämde jag mig att inte slänga iväg så mycket ledig tid så jag städare mitt rum. Ni kan nog inteförstår hur stökigt det var, smutskläder, papper över hela golvet, gammal disk.. Ja, så kommer de se ut efter en vecka.
Iallafall, efter 1 och en halvtimme var jag capish, så jag belönade mig själv med en kopp kaffe och lite datortime. Sanna undrade om jag ville ut och gå, effektiv som jag var idag ville jag självklart det!

Jag har även övningskört, börjat med religionen OCH sorterad rentvätt.

Jag är ett typiskt exempel på "Man kan om man vill"
Eller snarare i mitt fall, jag kan om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback