i have you and you have me






Jag är på ett sprudlande humör idag! Man kan tro att alla ska dras till mig som en magnet, bara för att humöret ska smitta av sig lite på dem men alla har nästan undvikit mig. Jag var lite för glad för deras smak! imorse när jag vaknade hade jag världens lyckans känsla i kroppen, det kändes som någonting jätteroligt skulle hända under dagen. I min kalender stod det bara: religionsprov flyttat och gå till arbetsförmedlingen så ingenting var planerat..
Jaja, här sitter jag och ler!

imorgon är det alla hjärtans dag och jag har ingen ångest alls! Jag, Emma, Gabi, Cissi och Sanna ska åka till västerås på kvällen och äta på resturang sen se en film på bio. Vi som en grupp är nästan bättre än en pojkvän, dom bedrar mig inte, dom är roliga, dom äter lika mycket som jag och vi gör varandra lyckliga.
Perfekt förhållande.
Inte nog med att det kommer bli en bra alla hjärtans dag, vi är lediga imorgon också. Allt som jag har planeat är att jag ska laga en brunch (jag älskar stora frukostar men hinner aldrg på vardagsmornarna) sen ska jag övningsköra med morfar.


image417

hank, the man with the plan and the tan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback