[Imogen Heap- Hallelujah]






Ännu en underbar version av låten "Hallelujah". Den kommer tvåa som favorit, efter Jeff Buckley.

Jag känner mig nedstämd idag. Jag känner mig jätteledsen. Ibland får jag såna känslomässiga attaker, om det tillexempel har vart mycket uppochner i mitt liv under veckans gång. Det har det den här veckan.  Mycket beroende på vad som hände inatt. Jag vill bara jrypa in i någonsfamn, torka av tårarna mot personens ärm, så det lämnar salta spår. Sen vill jag att personen sa klappa mig på huvet och säga att "allting kommer bli bra"
Nu funderar jag på att ställa in alla planer för helgen. Jag vill vara ensam samtidigt som jag vill vara med mina älskade vänner, för ni är otroligt älskade allihopa.
Men just nu orkar jag bara inte..

Kommentarer
Postat av: Rogic

Vad har hänt för någonting ? =/

2008-02-08 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback