Mumma för en gammal hankatt





En rapport om kvällensaktiviteter:


Pappa fyller 47 (haha skrev 74 först) år idag så han har bjudit över oss på middag. Eftersom min pappa tror att han kan laga mat men enligt min mening kan han inte det , förslog jag mat från nått uteställe. Jag vet med min bantning men annars kommer jag få gå hungrig därifrån som jag alltid gör. Han ville ha mat från ming! Jag ska dit och äta imorgon också men eftersom det är hans födelsedag får han bestämma maten. Ming har vart stängt i 3 månader så lite mat därifrån skadar inte.
När jag har varit där ska vi discobowla! Haha, låter super töntigt men jävligt kul! Jag vet inte vilka det blir men jag räknar med några av tjejerna iallafall!

Nu måste jag skicka in loggboken från projektet, som ledare måste jag föregå med gott exempel.
Not.
Men iallafall. Mamma är i norge i helgen så jag och bea kommer leva livet. Synd bara att jag inte ska festa ihelgen, annars hade efterfest hos mig vart perffa!

Nog om allt detta, tillbaka till loggboken.

P.s, jag övade parkering med bilskolan idag. För att vara en tjej med inget tålamod alls (min värsta egenskap) så gick det häpnandsväckande bra! Bara man kan knepen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback