när all oro är som bortblåst och försvunnen, när simba återvänder i lejonkungen





Nej, det blev inte fest igår. Istället kollade vi melodifestivalen och spelade Alias. Jag hade en jävla talang när vi körde "och hon slukades av vargen" hos annis, alias är samma sak nästan men det var jag sämst på. Jag kan erkänna det idag efter mycket tänkande kom jag på att jag var sämst.

Underbart med söndg, det passar mig perfekt att inte göra någonting. Vi har vart hemma hos mormor och mofar och ätit söndagslunch, efter övningskörde jag och morfar lite. Det drar ihop sig till uppkörningen!
Ganska sorlig dag idag. min favorit bloggare har lagt ner, kastat in handduken.
Alex Schulman, Kalle Schulman´, nu hon.
Buhu.

Kommentarer
Postat av: Bea

åhh jag kollade också på melodifestivalen...skämmdes för sverige att vi kan rösta fram en gammal dansbandsgubbe till globen haha pinsamt eller vad tycker du ?? kram

Postat av: natalie

vem har lagt ner sin blogg?

2008-02-10 @ 20:41:10
URL: http://jympasko.blogg.se
Postat av: josefine

"pauline" som bloggade på stureplan.se

2008-02-10 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback