Passenger Seat - Death Cab for Cutie






Idag är det den sista dagen på lovet och jag sitter här med blandade känslor. Jag är väldigt nöjd med mitt lov, det har inte varit ett kaotiskt lov men välfyllt med olika aktiviteter. Kan lungt säga att den mesta tiden har spenderats med Nattis, Sanna, Gabi och Cissi hemma hos Nattis.
Under hela lovet har jag längtat till nästa vecka, eftersom, hör och häpna, jag har uppkörning på måndag. Men så idag händer det en väldigt tråkig sak. Vi har en bil som tillhör oss barn, när mamma köpte sin nya bil fick vi den och det är den som jag har övningskört med under hela tiden.
Nu när det är slutspurten på körandet behöver jag verkligen träna på vissa saker, så man kan känna sig absolut säker på måndag.
Då går bilen sönder. Idag. Blinkerna fungerar inte. Så, här sitter jag. 3 dagar innan uppkörningen med ingen bil att träna med. Har ringt bilskolan men det fanns inga tider under hela helgen.
Det ända jag kan hoppas på nu är att mina bilkunskaper komma räcka långt. Jag orkar inte med en besvikelse på måndag.

Kommentarer
Postat av: sandra

du! lycka till på måndag, och själv börjar jag mitt lov idag. med dunderförkylning. helt lovely!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback