[P.Diddy Ft Keyshia Cole -Last Night ]





Damn vad jag älskar den låten, repeat typ 500 gånger nu!
"I know you can hear me
I know you can feel me
I can't live without you
God please make me better
I wish I wasn't the way I am.."



Det har varit en väldigt bra dag idag också! Nu på dagen var jag nere med Annis och fikade, och när jag tog "ciggen efter kaffet" så stod jag bara i en kofta och jag frös inte ens! hur härligt som helst.
gud vad jag har saknat den tjejen, när jg träffade martin för ett tag sen på krogen och vi började prata om mig och annis, att vi inte ses så mycket längre så förklarade jag att varje gång vi ses så är allting precis som vanligt, det var det idag också! vi satt och prata om allt, från pinsamma fyllegrejer till seriösa saker.
imorgon planerar vi utgång, längesen jag festade med henne. kommer bli toppen.
ikväll ska vi hem til nattis och äta hemlagad mat och kolla film. det blir jag, gabi, cissi, carro (?) sen nattis.
me like this lov.

image429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback