ronnie sandal





Yes, nu är första inbetalnigen på resan klar! Nu kan man börja längta på riktigt. Fick ett riktigt gulligt sms;s av Johana ikväll:
"Man kan vara en grinig en hel dag, när man tänker på cypen blir man glad på två röda. Tycker om er!"
The time of our lives. Helt klart.

Jag börjar bli nervös inför imorgon, jag har en dubbellektion inbokat. Efter det ska dom utvärdera hur lång tid jag behöver tills uppkörning. Spännande.
Jag vill ha det snart, en sån friheeeet. Varje morgon när jag inte orkardra på mig björnskorna oh traska iväg till skolan i halka så tänker jag; hade jag haft körkort hade jag tagit bilen.
Nu avrundar jag, får inte ihop det här till ett sammanhängande inlägg. 

image411


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback