självdisiplin






Åter igen: Jag är så jävla duktig. Igår när alla mina vänner drack satt jag där, log och tackade snällt nej till drinkar. Okej jag fick i mig en flaska blue nun men det är ju ingenting.
På Harrys takade jag nej till alla som erbjöd mig dricka och jag drack bara vatten, det är cred.
lite motigt att behöva gå upp i morse, jag kom hem vid halv 3 igår och jag hade körlektion 10, så klockan ringde halv 10. upp, ta två huvudvärkstabletter (jag får alltid onti huvet dagen efter av vin) klä på mig, dricka en kopp kaffe sen iväg.
gick sisådär på bilskolan, christian var tvungen att stänga av bilen en gång för jag höll på att missa en bil som kom, det var inte så bra...
Äsch, nu ska jag inte tappa modet. Det här kommer gå galant! Träna, träna, träna. That's all.

Trevlig kväll igår, alla var ute kändes det som. Ändå var det lagom med folk. jag lyckades undvika vimmelfotografen och dansa några klassiker på scenen.
my partner in crime var tillbaka istan, så vi rockade loss till gamla godingar.

idag ska jag inte göra någonting, kolla några avsnitt av californication.
hoppas det händer någonting mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback