Summering:






Måste nästan summera dom senaste dagarna, har nästan bara skrivit korta meningar här.
Igår bjöd jag mediahorerna på brunch. då talar vi riktig brunch: pannkakor, rostat bröd, ägg, kaffe, thé, ananas ,meloner, vindruvor, smothie, you name it..
Lyckades väldigt bra, ingen panik i köket som alla hade förväntat sig av mig.
När vi var mätta och belåtna högg vi in på Emmas ljuvliga kladdkaka. alla kände att dagen var för fin för att alla skulle gå hemmåt så vi tog blåa faran och cissis bil mot tuna park där vi spenderade lite tid.
Under kvällen skjutsade jag mamma till ärla sen hjälpte jag och stridh natalie att måla om hennes gamla varadagsrum. slitigt men fint blev det!

Ikväll ska vi hem till cissi, vi ska laga 3-rätters och mysa. Älskar såna kvällar likamycket som festkvällar.
Har mycket tidsfördriv för helgen, eftersom jag har blivit en riktig nedladdningshaj har jag hela säsong 1 av gossip girl, Garden state och 2:37 på datorn.
Har ordenligt mycket att plugga, som vanligt.
Film, mat, mys och plugg beskriver min helg väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, laddar också hem Gossip Girl, så jäkla bra serie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback