this is what it feels like





Gabis öppningsfras på msn idag när jag loggade in: har du dött bonden?
jag: nej, vadårå?
gabi: du har inte uppdaterat din blogg på flera dagar.


Hon har så rätt men jag har vart upptagen hela helgen. Brukar alltid finnas en liten data stund men nu ihelgen har det vart full tupp, knappt att jag har vart hemma.
Stressan började på fredagen när jag kom hem 16. Jag skulle vara hos Milla 17 för att hjälpa henne med maten. Precis när jag kommer innanfördörren tjuter min mobil och jag ser en påminnelse: loggboken.
Vi har börjat med ett projekt arbete där man måste föra loggbok varje vecka, den ska vara inne på fredagar. Så jag blev tvungen att sätta mig ner och skriva den. Sen slänge jag på mig kläder, fräshade upp mig lite och gav mig ikväg.
Vi firade att milla blev 19 år, förfesten var rolig men väl ute var det sådär. Vi blev aldrig riktigt fulla så det var ett minus.

Jag kom hem halv 3 på fredagsnatten, somnade tre ungefär. Mormor fyllde år igår så vi skulle dit på lunch klockan 13. Halv 12 vaknar jag, helt slut i hela huvudet. Jag var så trött. Men när jag såg hur mcyket klockan var slänge jag in mig i dushen sen åkte vi, ungefär.
Direkt från mormor och morfar åkte jag till Nattis, vi skull ehjälpte henne att flytta. Nog för att jag kommer sakna hennes gamla lägenhet, men den nya var såå mycket bättre. Jättefin!
Milla ville ha resesällskap när hon skulle köra tillbaka bilen till kungsör så jag följde med.
Halt på vägarna, krångel med bilen osv, så det tog tid. Vi hade bestämt innan att vi skulle äta middag tillsammans och sen gå på bio men när vi väl kom till Cissi var klockan nästan halv 9, så det var ingen chans att vi skulle hinna. Som tur var hade Emma tagit med sig 2 filmer som vi kunde kolla på.
Under middagen tog tröttheten ut sin rätt på oss, har inte skrattat så mycket på länge.

Det bjöds på två dansfilmer, step up och you got served.
Väldigt bra.

Idag har jag äntligen vart hemma! Har precis kollat igenom alla bilddagböcker och bloggar, bilddagboken.se var sjukt segt så det tog sin tid.
ikväll ska vi på spelkväll hos widin. vi ska köpa hem mat och spela alias.
nu ska jag lägga mig i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback