---






Natten blev riktigt hemskt. Igår när vi var ute kände jag av att jag började få ont i huvet men jag brydde mig inte mer om det. När jag kom hem full och glad satt den kvar, så jag somnade full och utslagen i min säng.
Sen vaknar jag, runt 8 imorse med den värsta huvudvärken jag har vart med om. Alltså, det går inte ens att beskriva. Det kändes som en hjärntumör höll på att explodera i mitt huvud.
Jag gick upp, tog 2 huvudvärkstabletter och försökte somna om. lätt när det känns som att huvet ska sprängas. Efter någon timme somnar jag om .När jag vaknade runt halv 2 så känns huvudvärken fortfarande av.
Det gör den nu också. Aldrig att jag kommer kunna plugga idag, om det inte går över.

Jag är seriöst orolig för det här känns inte som en "vanlig huvudvärk."

Kommentarer
Postat av: sanna.

jag har också skitont i huvudet, värre än vanligt! kasnke förgiftade av vinkorken? haha

2008-01-06 @ 14:44:09
Postat av: josefine

Seriöst, jag tänkte fan åp det! "Är det här priset man får betala för man ville ha lite vin?"

2008-01-06 @ 14:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback