---

image345   image343   image344   image346









Jag vet inte om det är för att jag är skoltrött men jag känner mig helt tom. Jag har en teori på att det är för hela hösten har vi haft hur mycket kul som helst inplanerat, min och emmas fest, stockholm, alla 18 års-firanden, sen till sist tallin.
Ända sen tallin är jag nerstämnd. Nu känns ingenting roligt. Speciellt inte skolan, där känner jag bara stress, stress, stress. Jag vill vara en person som kan ta lättpå allting och bara låta allting gå som det går.
Men nej, nervvraket josse stressar upp sig för minsta lilla, vilket jag tror kommer leda till en kris snart.

Än mår jag inte bättre, om det är vanlig baksmällehuvudvärk vet jag inet men jag tror inte det. Har legat och sovit nästan hela dagen ändå blir det aldrig bättre.

Gårdagen var rolig men vi har haft bättre utgångar.
Tror iallafall aldrig att jag och sanna har vart så tysta som när vi gick hem, vi sa knappt ett ord på hela vägen

Åter till tv-tittande.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag förstår hur du känner josse, jag stressar upp mig för minsta lilla sak och kan inte tänka på annat än skolan när den är igång. Vi får stötta varandra. Jag tänkte att vi skulle leva rövare på lördag och bara släppa allt som är jobbigt. Det behöver vi, håll ut!

Postat av: sanna

Vi bör alla spara våra pengar, men får lite slösande av pengar mig att må bra för en kväll då kan jag offra det.

2008-01-07 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback