---








Idag ville jag inte till skolan, så jag stannade hemma. Jag är expert på att hitta på perfeka ursäkter för att stanna hemma. Idag var det för att jag har ändå ingenting att göra på foto, då känns en 3 timmars lektion lite segt. I mitt huvud har jag lagt upp planen för min utställning, hur och när jag ska fullända den. Nu känns det jävligt bra!

Jag måste lägga mig ner med min älskade brott och straff också. Det var en av dom sakerna som jag tänker spendera dagen med. Senare måste jag och emma skriva en uppsatts till trafiken och plugga till svenska provet.
Lättstart på första skolveckan? Knappast.

Fan, jag vill ut på äventyr! När jag, Emma och Johanna var och fikade igår började vi prata lite smått om saker vi kanske kan göra i vår, för att orka med skolan behöver jag projekt.
Jag börjar hålla med Emma om att vi ska testa nya saker, så jag hoppas vi kommer på nått snart. Problemet är såklart pengar, som alltid. Jag tror på billigare alternativ, helt enkelt.

Ganska dumt att jag sitter uppe klockan 9 när jag är  "sjuk" (läs ledig) men jag hade en telefontid vid 8, efter det kunde jag inte somna om.

Föresten, på torsdag tar jag med mig Emma till bluetatoo.
Och gör min tatuering.
för att citera min lugnande mamma: "Ska du ha den på handleden?! Oj,oj,oj, det kommer göra ont! Man har jättekänslig hud där vet du. Så tunn. Gud, stackars dig."
- Ah men tack du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback