---








Jag gillar min drivna motivation. Första skolveckan och idag är det andra dagen jag sjukanmäler mig.  Idag beror det på att vi ar ute igår, så jag är svintrött och mer bakis än vad jag trodde jag skulle bli.  Vi drack inte mycket igår ändå är jag mer bakis än i söndags, när jag hade druckit 5 öl innan.
  Gårdagen var väldigt trevlig! VI skulle ha en inflyttningsmiddag hos Johanna, så vi köpte med oss mat från spicy och sushibaren och kollade på hennes ljuvliga lägenhet. Vin blev det till sen började det pratas om Harrys. Eftersom alla skulle komma in gratis skulle ingen förlora någonting på att gå dit, så dit gick vi. Inte Johanna men vi andra.
Harrys i halvnykterttillstånd lev överförväntat! Jag hade riktigt kul vissa stunder.

Fast i helgen stänger jag inmig, det blir plugg-fota-plugg-fota. Åter plugg.

P.s, idag händer någonting stoooort... ni får se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback