---






Jag sitter och kollar igenom en katalog som kom hem idag, i den finns olika collage och uniersitet's i olika länder runt om ivärlden. Just nu kan jag inte bestämma vad jag ska göra efter studenten. Jag vet iallafall att jag inte kommer bo kvar i Eskilstuna, jobba på dagis och gå ut på Lotus på helgerna. No way. Jag vill plugga vidare men jag kommer inte orka direkt. Därför funderar jag på att åka till Usa nästa vår. Att jobba hela hösten, kanske få med mig sällskap till thailand under vintern sen åka i Februari.
Det här är bara tankar än så länge. Jag vet att man inte ska välja sin framtid efter sina vänner, men jag får panik av att komma hem efter ett år i USa sen förväntar jag mig att allting ska vara på ett sätt men då är det ett helt annat.

Idag var skolan rolig för engångsskull. Gunnar skrev ut 3 av mina utställningsbilder, imorgon ska jag försöka fota resten. Eller försöka, jag måste. 
På lunchen gick jag, alexandra, slusken och johanna till waynes för att äta en underbar lunch, jag testade kyckling lasagne som var heeelt underbar.
Senare ska jag och Milla ut. Håll utkik efter oss om ni ska ut och gå idag, vi kommer nämligen gå med stavar. Stavar. Jag har hånat min mor sen hon köpte dom, nu ska jag själv testa.

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, jag fick också den där jävla katalogen. Man blir ju inte lite sugen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback