--





Fan vad trött jag är. Vi var som sagt ute på mulligan först igår, när carro hade stängt där gick vi vidare till johanna. vi korkade upp vin och champange och bestämde oss för att kolla in harrys.
jag vet, vi är ute mycket nu men eftersom vi kommer in gratis så förlorar man aldrig någonting på att kolla läget. bättre än att sitta och ruttna i mitt rum som stinker gammal kebab._
 Vi stannade på harrys till stängningsdags, på hemvägen blev emma erbjuden sex men hon tackade vänligt nej, så jag fick sällskap hem denna gången.
 Runt halv 3 var jag hemma, 3 sov jag. upp klockan 6, efter 3 timmars sömn. iväg klockan 8 sen var jag hemma igen klockan 10. då fick jag tid på vårdcentralen 11, det var ingen idé att somna om då.
så nu är jag trött. väldigt trött. självklart måste jag plugga, vad annars? det ända man gör här i ungdomsdagarna, pluggar och festar.

i helgen blir det inge fest. oh nej, jag ska stänga in mig hemma. eller ja, vi planerar eventuellt en myskväll fredag eller lördag, med hämtmat och 4 för 44filmer.
jag älskar våra myskvällar likamycket som våra festkvällar.

Kommentarer
Postat av: emma the cowboy

hörru, du blev också erbjuden sex :D varför tackade vi nej? :(

2008-01-18 @ 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback