---







Fredagskvällar är min favorit stund på hela veckan. Då vet man att en hel skolvecka har gått och att man har helgen på sig att göra någonting roligt!
Nu har jag inte med mig några skolböcker så det blir "me-time" i helgen.

Ikväll ska vi äta en "välkommen-hem" middag för cissi som kom hem från thailand idag. Mamma sa tydligt idag att ingen alkohol nu när jag äter medicin, ska försöka följa det. en cider kan nog inte skada..


Nu har jag tid över, ska inte träffa Emma förrän sju, vi ska hinna förbi videoaffären. vi planerar att moffa chips efter maten, det är redan bestämt att man ska ta med sig mjukiskläder till johanna så vi kan svulla ordentligt. 2 timmar kvar till jag ska möta emma, tar nog ett bad.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback