---






Under dom senaste åren har jag alltid vart den som alltid klarar mig från sjukdomar. Visst, jag kan få ont i halsen eller huvudvärk. Jag har alltid klarat mig från feber.
Igår när vi var ute och åt börjadejag känna mig lite seg och underlig. Mina vänner noterade också att mina ögon var helt glansiga, som tydligen är ett tecken på feber.

När jag kom hem vid 1 gick jag direkt och la mig, hade en sån vidrig huvudvärk så jag somnade direkt.
Sen vaknade jag inte förän 14 timmar senare, klockan 3 nu i eftermiddags. Hela eftermiddagen har jag legat i soffan och tycky synd om mig själv. Jag har mått så dåligt och gör det fortfarande. Bara att sitta här tar på mina krafter. När jag tog tempen för en halvtimme sen visade den 39,8.
Nu tänker jag gå och lägga mig igen. Fryser som en dåre och är så trött. Det värsta är att jag måste bli frisk till imorgon, jag kan inte missa den här skolveckan. Måste bli klar med min utställning.

Återkommer med rapport imorgon om mitt välbefinnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback