---






Lika fort som jag blev sjuk, lika snabbt blev jag friskt. Eller frisk från febern iallafall. Halsont och hosta kan jag leva med.
Nu när jag inte är kapabel att ligga ner i soffan hela dagen känner jag mig oerhört rastlös. När jag var på väg att lämna jordlivet igår tyckte jag bara att det var skönt att slöa i soffan. Nu kryper det i hela kroppen och jag vill göra någonting! Skickade ett förslag till Milla om att vi skulle ta en snabbvisit i västerås men hon ville inte, kort om pengar tydligen.
Ha-ha, nu när jag tänker tillbaka på igår, fan vad löjlig jag var! Jag satt här vid datorn, så bad jag mamma lämna tillbaka filmerna från fredagen, eftersom jag mådde skit. Då svara hon på skoj: he-he, skulle inte du göra det?! Jag gav henne en arg blick sen kände jag hur ögonen började tåras.
- JAG ÄR FAKTISKT SJUK!
Sen började jag störtgrina. Hahaha, jag satt verkligen och hulkade och tyckte såå synd om mig själv.

Emma skrev tidigare att det inte finns några bra filmer längre. Efter i fredags håller jag verkligen med men igår såg jag världens bästa film-. Nog den bästa jag har sett på ett år.
This is England. Helt underbar.
Stortjöt i slutet, fast då var det för att det var sorligt, inte för att jag tyckte synd om mig själv.

image384

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback