---





Nu har det blivit en vana för mig att vara odräglig på krogen. Eller inte odräglig, men fräck.
Igår stod Emma och prata med en vakt, skit snygg tycjte jag. Så jag ställde mig vid dom och började leka snuskig.
Jag körde lines som: Mhhhm får jag känna på din batong, och Har du skyddsväst? den vill jag få av sen..

Jag måste nog poäntera att jag skämtade. Det visste han också, för han skratta. Men fa-an vad snygg han var. Alltid annars när jag är ute går jag med minst 10 meters avstånd från vakter, dom kan skälpa eller hjälpa en. Han igår var undantaget, han hade humor liksom!
Iallafall, vi lämnade honom. Emma beställd ein drinkar så satte vi oss vid dom andra. Efter ett tag så såg jag att hon hade hans vantar på sig.
Jag: Kan jag få en av vantarna?
Emma: vaa, varför då`?
Jag: Jag vill ha en anledninge att gå fram till vakten.

Hon skrattade sen gav hon mig vänster handsken. Jag vinglar glatt fram, daskar till honom med handsken och säger: Vad ska man göra för att få hem dig?
Det ekar i mitt huvud idag.... Vad ska man göra för att få hem dig.
Ni anar inte hur jag skäms. Jag hatar att vara full! Jag hatar att man alltid känner sig modig, just då.
Han skrattade och svarade: Tyvärr skulle inte mina chefer gilla det.
Jag: Äe skit i dom! Ring mig sen?!
Han: Ja! Absolut.
Jag gav honom en snabbkram och gick. Och insåg att han inte fick mitt nummer. Lika bra det.
Nästa gång jag går ut blir det minst 20 meter distans till den mannen.

Galen kväll igår! Vi firade att Carro fyllde och att Nattis skulle flytta. Middag hos Nattis, galen förfest, utgång sen efterfest till 5 på morgonen.
Jag och Emma delade en taxi, så jag var hemma runt 5. Drygaste chauffören var den. Han hade den här "Jorå sörru" attityden. Hua!
När jag kom hem kollade jag 20 min på SHrek 3 sen somna jag.
Idag vaknar jag av att Mamma och Bea smäller igen ytterdörren, då var klockan halv 4. Nog för att det var skönt att sova ut men jag får alltid panik när jag sover bort hela dagarna.
Nu försöker jag dra ihop en bakiskväll men ingen av mina vänner verkar särskilt sugen.



image392

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback