--






Alla fungerar olika när det kommer till att plugga. Vissa pluggar bra i skolan, andra bra när dom kommer hem.
Jag är en "sån" som pluggar bäst på biblioteket eller på kvällen/natten. Ganska konstigt med tanke på att jag alltid blir trött vid 10. Men jag kan verkligen inte sätta mig nu på kvällen. Går bar ainte. Även fast jag tänker nu: gud vad jag är uttråkad så kan jag inte plugga. Det gör jag hellre efter att jag har belönat mig med att kolla på ett tv-program. Ikväll är det American idol, klockan 22.00 ska jag börja plugga.
En som är värre än mig är Janna. Jag blev helt chockad i somras när hon sa att hon alltid pluggar på natten. Då pratar vi natten natten, vid 12-03 typ.
Det förstår jag inte.

Jag försöker ta det här med beach 2008 på allvar, därför har jag bett mamma köpa hem fryst kycklingfilé tills imorgon. Nu ska jag hårdköra på Kyckling och bulbur med tillbehör tills i sommar.
Nu pratar vi verkligen hårdköra. Jag ska bli stenhård.
Det ända som jag ska unna mig är alkohol, sen kanske ett glas cola då ibland.

Får se hur lång tid det här håller men jag tror på mig själv den här gången.
Nu måste jag få iväg den där jävla Nattis så vi kan köpa Simkort.

image399

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, det går bara inte att plugga tidigare. Jag är ett nattdjur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback