--





Det här med mitt nya liv har gått ganska bra än så länge. Nog för att kvällsmaten tog liite för lång tid att laga, höll på i en halvtimme att steka kycklingjäveln så den skulle bli ordentlig. Gott var det och nu är jag mätt!
Ikväll blir det som sagt bio Det jag grämer mig över att iomed att jag lever det "nya livet" så kan jag inte köpa nått godis. Okej, ingen katatsrof om det hade vart en vanlig vardag men på bio liksom. Då är det tomt att inte äta godis. Har ingen lust att köpa nötter heller, kul att sitta och skala skiten och massor.
Nej, nu är frågan: Unna sig godis idag och skippa det i helgen eller skippa det båda gångerna?


Fan vilket ointressant inlägg för er att läsa. Vet själv hur jag känner när jag läser hälsosammabloggar: Oh, here comes hon som försöker vara duktig och måste skryta om det i bloggen.
Nej, så är inte läget. Men det är en slags motivation när jag kan läsa om olika dagar. Tro mig, det är svårt att äta kcykling och lite grönsaker när resten av familjen äter hamburgetallrik.

Nu måste jag klä på mig och sminka mig. Är nyduschad och jag ska möta Emma 10 över 8.

Kommentarer
Postat av: Janna

Men kyckling och grönsaker är godare än hamburgaretallrik. Man slipper ju det dåliga samvetet efteråt.

Postat av: the cool girl emma

skönt att du skriver om ditt nya liv för det tänkte jag också bröja med men var rädd för samma som du skrev :D men nu kör vi, cypern here we come 20 kg lättare :D:D

2008-01-30 @ 17:10:11
URL: http://emsenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback