---






Desto mer vi pratar om cypen,  desto mer vill jag bara sova bort det här halvåret så vi kan vara där. När vi väl är där kommer jag inte vilja vara där, eftersom då är äventyret snart över.
Well, vi får härda ut nu. Bara man kan få ett jävla sommarjobb! Att det ska vara så svårt. Jag och Emma bestämde idag att vi ska gå till arbetsförmedlingen nu i veckan och skriva in oss.
Det är så skönt att jag har dom vännerna man har. Vi stöttar varandra i kampen om att ta körkort, komma i form (gå ner i vikt låter så svårt) och kampen om jobb.


Min "Att göra" lista för v.5:
- Ringa bilskolan
- Boka uppkörning
- Åka till Skogaholm och lämna in jobbansökan
- Köpa present till milla
- Söka ännu fler sommarjobb

Nu ska jag gå och laga min alldeles egna kvällsmat. Den består som vanligt av kyckling och grönsaker. Nu är det okej men anar att jag lär tröttna påkyckling efter någon månad.

P.s, filmen igår var underbar, en av de bästa jag har sätt.


Försoning

image402

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback