bakisångest






Det är så vidrigt att leva just nu. Nu börjar all ångest komma från igår. Fan vad skit vi gjorde.
Vi åkte taxi för 120 kr
handlade drinkar på korten (vill inte se utdragen sen)
jag gick fram till min gamla gympalärare.
jag: tja, vet du vad det roliga är?
han: förutom att du är jävligt het?
jag: ha-ha, nej men jag hade dig i gympa för ty p6 år sen. du har en son eller dotter.
han: jaa, just det! nu kommer jag ihåg er!
jag: haha, du behöver inte låtsas.
han: får jag bjuda på nått?
jag: nej, men ha det bra!

dö josse, dö.
vid halv 4 tiden fick jag och emma en idé om att gå till lotus igen och hjälpa personalen att städa. ja, ni förstårt säkert själva att dom trötta arbetarna inte var glada av att två packade personer vinglar in och härjar. efter ett tag körde micke ut oss och vi satte oss och bröt mot regeln att inte röka i garaget, gangsters!

jag är bakis. så jävla bakis. men vi ska dricka ikväll också! carro och nattis ska ha fest tillsammans. carro fyller idag och nattis har utflyttningsfest.
mat, dricka och äntligen en hemmafest. inget mer krogen nu.

men ja, nu ska jag bada och läsa boken jag fick låna av emma. Privat med Alex Schulman och Carolina Gynning.
Återkommer imorgon med söndagens ångest-rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback