Fuck you, and all we been trough.







Kunde inte blir en bättre start på den här veckan, det är tisdag och jag är redan lycklig så det räcker månaden ut.
- Igår boka vi resan till cypen.
- Idag klarade jag körkortsteorin!
- Jag har inskaffat mig en internerdosa som jag så länge har velat haft men inte orkat skaffa.
- Idag satte vi äntligen igång med projektet. Ännu gladare blev jag när alla röstade fram mig enväldigt som projektledare. Känns bra att alla var överrens!

Och så ska vi gå på bio ikväll. Jag får äntligen se Försoningen.
Pappa bjuder som grattis-gåva för teorin.

Åh, hoppas hela veckan blir lika bra och att jag för uppkörning snaaart!!!

image401

Nu ska jag ut i trädgården och elda upp mitt exemplar av teoriboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback