hej, jag heter josefine och är 18 någonting







Vad bra min "vita helg" gick. Fest både fredag lördag. Nästa helg, då, ja då. Vit helg.
Hela helgen har vart full med massor av spelningar! På fredagen var det Adam Tensta och igår Petter (som var sjukt mycket bättre) Det har vart en riktigt rolig helg.

Ibland undrar jag om vakterna har fått en min dom ska ha när dom står tanför. Seriöst, om ni tänker på det ser alla likadana ut. Dom ända gångerna dom ger ett leende är när man ska gå.  Ju snabbare dom kastar ut alla fjortisar desto snabbare får dom gå hem.

Självklart fastnar man på vimmelbilder, det roliga var att han tog en bild på mig och sanna först, jag utbröt "aaaaah ta om!". Så larvar jag mig på den andra, gör värsta porrminen. Då är han helt övertygad om att jag vill ta om den också, sen när jag säger att den blir bra så börja han skratta. Jag måste vara för vacker för att bli ful på bild, he-he.

Det här med att "plugga" massor har också gått åt pipsvängen. Faaan, jag måste skärpa mig. Egentligen måste jag läsa brott och straff, egentligen måste jag fota maaaasssor, egentligen måste jag plugga historia.. Men nej, nu sitter jag här bakis, hungrig och trött.
Idag ska jag ta tag i allting, nu på eftermiddagen ska jag fota, så har jag hela kvällen att må dåligt på. Vi pratade om bakiskväll hos Sanna, och enligt sms;et jag fick när jag kom hem inatt från henne längtar hon. Haha.
  När vi gick hem igår lyssnade vi igenom massor av godingar, det gör att man nästan inte vill komma hem.
En negativ sak var att det spöregnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback