[Paolo Nutini - Rehab]





Buhu, mitt lov är nästan över. Det allra sista jullovet i mitt liv. Antar att dom inte har infört det på högskolerna sen jag kollade senast så nog är det mitt allra sista.
Jag har inte pluggat ett skit på lovet, det är så jävla korkat gjort. Fan, hela den här veckan har gått åt till att kolla på topmodel repriser och degat.


Jag nämnde en av mina perioder i det andra inlägget från idag, en annan period jag är innei just nu är sova-mycket-period. Under nästan hela lovet har jag sovit minst 11 timmar per natt, vilket är sjukt mycket mot dom 5-6 timmarna jag får när jag går i skolan.
Utvilad skulle man känna sig också men lovet har haft en motsatt effekt påmig, nu vill jag inte tillbaka till skolan. Jag som hade planer på att plugga vidare i höst men icke. Just nu vet jag inte ens hur jag ska orka vårterminen i gymnasiet.




Nu ska jag tillaga en portion av Spagetti carbonara, som är en totalt underskattad maträtt.



Kommentarer
Postat av: Rogic

Du lagade säkert sån där på påse hahaha erkänn !

2008-01-05 @ 03:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback