[Tracy Chapman-Fast car]







Såklart försover jag mig sista dagen på den här veckan, missade en lektion som vi bara har på fredagar, som är viktig. Det är väldigt sällan jag försover mig men nu har jag gjort det 2 fredagar, missar alltid samma lektion. Jag var iallafall i skolan på 7 röda idag, vaknade 09:45 och jag var där till 10. Jag skippade tillochmed att dricka mitt morgonkaffe och ta min morgon dusch.

Nu är det helg! Som jag har längtat. Nästan ingenting inplanerat faktiskt, ska bara soofta. Ikväll ska vi gå till lotus iallafall och kolla på Adam Tensta. Blev en impulsgrej men eftersom Emma jobbar där (likamed gratis inträde) så förlorar vi ingenting på att gå dit. Jobbar Carro också får vi halva priset på dricka. Såå, nu ska jag peppa med Tensta! Egentligen inte min musiksmak men jag gillar partyhitten "my cool" iallafall!

Restem av helgen ska jag plugga. Och fota.
Inget mer. Ska fan inte dricka i helgen. förutom några cider ikväll. några cider nu.

Det är fan svårt när man har gjort någonting, som en tatuering. Den närmsta tiden när jag har kortärmat kommer folk säkert tänka: hon vill bara visa upp sin tatuering! Visst, klart jag är stolt över min älskling, klart jag vill att folk ska se den. Men, jag har vissa plagg som är kortärmat, jag vill inte direkt gömma den för att inte verka skrytsam.
Den här var bara en tanke i morse som slog mig när jag skulle hitta kläder. Imorse var den verkligen kris så då tog jag bara någonting som var tvättat och slängde på mig.

Här är en bättre bild av tatueringen, igår satt det var färg och skit så den blev otydlig.


image350


nu till att peppa tensta
ah ah ah, my cool

Kommentarer
Postat av: Linda

sjukt nice vart det :D
Avis jag vill göra en till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback