Tristess.






Damn, nu när jag inte har körkortsteori att läsa in på kvällarna längre är det jävligt långtråkigt. Nu sitter jag här. För en timme satt jag här och om en timme kommer jag sitta här.
Självklart har jag skolarbete att göra men dom ska jag inte ge mig in på. Självklart inte.
Just nu lyssnar jag på slagsmålsklubben och funderar på om jag ska ta och kolla igenom andra Harry Potter filmen.
Egentligen är jag för rastlös för att kolla film men jag vet inte vad jag ska göra. Bara skit på tv.
Cissi tatuerar sig imorgon, emma och jag ska följa med som känslomässigt stöd. Efter det ska jag till körskolan så någon vanlig skola blir det icke för mig imorgon.

Borde egentligen ha ett tema för bloggen.
Hälso tema passar inte mig eftersom jag stundvis är världens ohälsosamaste människa.
Jag är inget modelejon. Visst är jag intresserad av kläder men jag känner en spykänsla för nästan alla modebloggar. Att kopiera bilder på kändisar (som vilket ärthuvud som helsta kan hitta en trend i) sen försöka låta smart känns... känns.. dumt.
Ingen humorblogg heller, eftersom jag inte är rolig. Jag försöker men jag är inte rolig. Det vet jag.

Det får helt enkelt bli en Josefine Sjögren blogg, med allt därtill!

image404


Du som tog min ring, den är mycket värdefull för mig. Lämna tillbaka den snarast. Hälsningar Gollum

Kommentarer
Postat av: Janna

"Du som tog min ring, den är mycket värdefull för mig. Lämna tillbaka den snarast. Hälsningar Gollum"
Hahahahaha, you've just made my day!

Postat av: josefine

Haha, såg du inet lappen i skolan?!

2008-01-31 @ 16:40:49
Postat av: Janna

Vadå för lapp?

2008-01-31 @ 17:05:07
URL: http://sovietique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback