turn me back into the pet i was when we met







Jag har aldrig haft sån ångest inför skolan som jag har nu. Idag bestämde jag mig för att jag tänker ha så tråkigt jag kan den här veckan som nu är kvar, då kommer tiden gå sjukt sakta vilket är bra. Att jag måste plugga och fota känns så kasst, orkar verkligen inte. Just nu vet jag faktiskt inte hur jag ska orka med det här skit-läshalvåret som är kvar.
En sak som är så "Josse" är att såfort det blir körigt ger jag upp. Då skiter jag i det. Som körkortet, just nu vill jag bara ge upp allt som har med det att göra. Samtidigt tänker min smarta hjärnhalva att jag kommer må mycket bättre av att jag kämpar, kämpar med skolan och körkortet.
Fan, gör jag det kan jag ändå dricka sönder mina helger.

En sak jag inte tänker göra det här året är att dra ner på mitt alkoholintag, det är fan det enda nöjet man har kvar i den här jävla skit världen.
plugga hårt på vardagarna och supa på helgerna, det kommer bli min start på året 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback