--




Jag har aldrig varit såhär oorganiserad när jag ska ut och resa. Jag är en väldigt oorganiserad person men aldrig när jag reser, då har jag oftast super koll, men ingen ger mig förtroende tyvärr.
I bilen
Jag: Jag kan ta biljetterna..
Alla: NEEEEJ!

Fast jag vet att jag har förtjänat det förtroendet av dom. Jag och Sanna är dom mest glömska personerna i våran lilla grupp, medan jag och nattis står för dom slarviga.
Igår lottade vi rummen, mina rumskamrater blev emma, sanna w och johanna. Egentligen spelar det ingen oll vilka jag bor med men vi lottade så det skulle bli rättvist för alla.

Packningen ja. Jag har inte lagt fra ett enda klädesplagg. Jag älskar at packa men orkar inte just nu. Har fortfarande underkläder som ligger i tvätten, lär behöva stå med en hårtork för att få dom torra i tid.
Den här veckan som kommer har vart efterlängtad iett halvår, det känns overkligt att den är här.

Och ja, som man märker i min blogg kretsar ALLT kring resan. Just nu har jag bara mina tankar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback