--




Inatt ska jag sova ut riktigt ordentligt. Igår kom jag inte hem förän vid 4 snåret, då la jag mig för att oklla på rederiet. Det fortsatte jag med när jag vaknade imorse. På eftermiddagen fikadejag och emma ,efter det åkte vi till gabi sedan vidare till fors för pizza och film. Man får inte världens finaste skratt när man är hes, så därför försökte jag inte skratta så mycket men det gick inte så bra.

En sak som jag hatar är när man ar gjort någonting roligt och det finns 4 olika kameror man ska få bilder av. Just nu ar jag bara bilderna från sannas kamera, därför kan jag inte lägga ut någonting på bd eller facebook eftersom då kommer alla komma i fel ordning.

Nej, nu ska jag lägga mig för att kolla på Djävulen bär prada. Imorgon ska jag söka jobb som en tok, annars får jag åka runt i eskilstuna och leta bra garuhörn där jag kan sälja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback