alla platser som sommarsolen svek




Om Jag förlorar dig
Så förlorar Jag synen
Om Jag förlorar dig
Då har Jag ingenting kvar
Förlåt mig men Du är allt Jag har


Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk

Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd

Jag ville bara fly från mig själv
Skära bort min otillräcklighet
Men med fläckarna jag gömt
Är redan dömd
Jag ville vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Men arvet väger tungt
Gener och anlag

Det är ett under att du ser mig
Att du fortfarande ser mig
Ett under att du ser mig
Som någon som kan ge dig


.. det var bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback