cypen 2008




Istället för att skriva en lång, lång text om resan som ändå ingen orkar läsa kan jag skriva upp roliga händelser.

- När vi kommer fram med bussen till hotellet, jag visste att handtaget på min väska var trasigt men jag glömde bort det. Så blev det bara jag och emma som hade våra väskor kvar, när busschauffören ska ta ur min tar han i och samtidigt släpper handtaget så han slår sig själv på unnen och börjar blöda. Det låter inte roligt nu men varken jag eller emma visse vad vi skulle göra eftersom båda ville börja skratta, där stod han och blödde och tog sig för munnen.

- Beach-partyt, hur mycket vi ville dricka i 4 timmar. på bussen hem från stranden lekte vi Ty från extreme home make over och skrek: MOVE THAT BUSS

- Vi träffar en kille på dansgolvet, vi hör inte vad an säger och när han ser att vi inte hör tar han upp armen och visar sin tatuering, där står det: VIKTOR.

- Grabbarna grus, bästa utestället!


- Vi fyllebadar i hotellets pool typ 4 på natten. när ägaren kommer och skriker att vi ska gå upp, står jag och ber honom om ursäkt i bara string och han svarar: YOU KNOW GOD DAN WELL THAT YOU CANT SWIN IN THE POOL

- På torsdagen söp vi oss fulla på lakrisshotts klockan halv 11 på morgonen, dagen innan hade vi festat till 6 på morgonen. Det är inte normalt.

- vi fick se ett par ha sex i vattnet, precis brevid oss. först är det bara vi som ser det, efter ett tag ser vi hur en ring har bildats kring dem, ingen ville gå nära dom längre. Helt plötsligt kommer en gubbe med cyklop och dyker ner, kommer upp skit nöjd med världens leende.

- Partybåten, festa på en båt i 5 timmar. Underbart!

Det finns så äjävla mycket, det var iallafall bästa resan i mitt liv och jag vill bara tillbaka nu. Synd att man inte är rik, hade lätt kunnat bo där hela sommaren.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback