det kanske kommer en förändring




Vi pratade om det när vi var nere i agia napa, att när man dricker och är glad en vecka isträck gör man av med sina glädjehormoner, vilket gör att man blir deprimerad sen. Det måste vara svaret på varför jag är så deppig just nu. Inte så att jag sitter inne och gråter, men jag är bara ledsen. Tänker bara på tiden i agia napa och blir deppig när jag vet att vi inte kommer åka tillbaka. eller jo, kanske nästa sommar men så långt tänker inte jag.
En sak vi har längtat efter i ett halv år är borta och jag har INGENTING mer att se fram emot. Vi har inga nya äventyr planerade och när alla jobbar sitter jag här. Och ältar napa.
Så fortsätter dagarna, tills jag tar tag i mig själv.
Vilket kommer bli imorgon, för idag orkar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback