det närmar sig




Nu när jag har insett att det bara är 3 dagar kvar till Napa vill jag inte att det ska bli Fredag. Vi kommer åka och då kommer veckan vara slut så fort.
Min mor kom hem idag, hon hade inhandlat "nödvändigheter" till resan. Hon är värre än mig, hon hade handlat:
- 4 olika solkrämer
- Tandkräm
- Shampo och balsam
- Kylbalsam
- Lotion
- Deodorant
- Tandborste (?)
- Tabletter mot magsjuka
- Huvudvärkstabletter
- Våtservetter
- Sminkservetter

Bara hennes inköp kommer ta upp hela min väska. Jag har själv inhandlat lite smått och gott till resan idag, rakhyvel, t-shirt och örhängen.
Imorgon ska vi ha middag och prata igenom alla detaljer till resan. Igår tröck vi våra linnen (som blev GALET snygga)

Dagens låt: Kär i en ängel - Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: natalie

söt mamma! får jag låna henne? :P

Postat av: Janna

Apoteket AB tackar din mor för att hon har valt oss :P

2008-07-04 @ 17:49:11
URL: http://sovietique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback