impuls




Vi gjorde en riktig impulsgrej igår, klockan 6 bestämde vi att vi skulle åka upp till stockholm och hälsa på våra napa kompisar. Eftersom det var jag och sanna som skulle ordna någonting hade vi sälvklart kollat fel på tågen, så istället för att ta 19 tåget tog vi 20 tåget. Vi deppa inte ihop, istället korkade vi upp och drack vin på tågstationen. Vi fortsatte drickandet på tåget, så när vi kom hem fram vi lite dragna. Istockholm mötte vi upp nattis sen ringde vi viktor som vi åkte till. Vi satt och förfesta hos honom och när han skulle ut på krogen åkte vi tll staffan som var på en fest någonstans i stockholm.
Hela grejen var riktigt kul och jag hade jävligt roligt.

Idag tog vi 13 tåget hem och jag är så jävla bakis. Hela dagen har bara vart slapp. Mina vänner är på fest just nu och jag sitter hemma och kollar på sex and the city. Sjukt skönt är det, sov bara 4 timar inatt och efter en och en halv liter il nostro mår jag aldrig bra i huvudet, så det är skönt att bara slappa.

Nu ska jag återgå till säsong 2 av sex and the city, har hittils hunnit kollat till avsnitt 12.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback