lunarstorm




När jag satt här och hade tråkigt i min ensamhet kom jag på en sak att sysselsätta mig med: skapa ett lunarstorm-konto och gå in och kika. Der har jag gjort nu under den senaste timen och ha-ha-ha. Den sidan. Ha-ha. Det är så underhållande! Senast jag var inne på lunar måste ha vart för över ett halv år sen, tror jag tog bort mitt konto i oktober förra året eller något. Det var efter flera år av användande. Nu förstår jag inte varför jag höll kvar mig på den skit-sidan så jävla länge. Men nu, efter ett halv år, är det samma patetiska människor kvar. Jag blir förvånad när jag ser hur människor som är äldre än mig (88-or och uppåt) har kvar sitt användar konto. Både jag och alla mina vänner tog bort våra konton, men dom, dom håller kvar. Vafan?! Allting kostar, det är tråkigt och alla beter sig som nollor.

Jag kunde inte låta bli att gå tillbaka till den gamla vanan: skriva på klotterplanket. Haha, underhållning.
Skit sida, är vad det är.

Igår lagade vi världens godaste grillmiddag hos Fors. Det var knytkalas, så alla tog med sig lite olika och fyfan vad gott det blev.
 
Dagens planer är att söka jobb och äta tacos hos Gabi ikväll.
Nu ska jag forsätta kika runt på lunar. Ha-ha-ha.






några stockholmsbilder























Kommentarer
Postat av: Rogic

Hahah du är sjuk. Det är 25 grader varmt ute och du har gjort en ny lunar för att snoka. hahaha

Postat av: josefine

du, jag har fortfarande nog av att sola efter napa ;)

2008-07-23 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback