smack my bitch up




Inte ens efter en veckas festande kund evi låta bli att festa igår.
Det var en väldigt trevlig kväll, start hos gabi där jag och fors lämnade sällskapet för att lyssna på Kent.
Vi stod i stadsparken och sjöng med när dom sjäng "Och ni håller oss vid liv" Det är kärlek. Fan vad fint det var.

NärKent slutade spela gick vi till de andra på å-bryggan. Efter å-bryggan satte jag och emma oss på en trottoarkant för att prata fram till kvart i 4 på natten. Det fick en tvärt avslut, om man säger så.

Nu ska jag snart fika med emma och ikväll är det miff och filmkväll hos Fors. Jag känner att jag behöver minst 2 veckors vila, finna inte ett ställe i min kropp som inte gör ont.

På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback