--




Det blev en trevlig kväll igår, trots förlusten i fotbollen.
På dagen var jag, cissi, sanna och emma nere på stan för att fika på waynes. Vi gjorde upp midsommarplaner som vi ska ge som förslag till de andra! Jag ser fram emot midsommar nu, tror det kommer bli väldigt roligt.

på kvällen gick till harrys för att kolla på fotbollen. Tyvärr, förlust men vi höll minen ändå. Det enda som störde mig var att bland 150 svenskar på Harrys står det EN ryss och jublar när dom gör mål. Det var våran gamla naturkunskapslärare. Tyvärr stod vi precis brevid henne så vi blev tvugna att höra på skiten. Hon gav inte från ett jubel heller, utan vid varje mål stod hon och hoppa i 5 min. Jag tycker ärligt att man ska få heja på vilket lag an vill men att stå bland bara svenska och bokstavligen JUBLA när de andra laget gör mål är vågat. (förlåt Janna)

Kvällen blev som sagt trevlig. Inte röj rolig men trevlig. Vi satt mest och pratade med olika folk, gamla klasskamrater bland annat.
Vid ett åkte jag och cissi till statiol för fyllekäk, sen hem.
Imorse när jag vaknade var jag så jävla sugen på äppeljuice att jag ålte till ica safiren och nu är en liter uppdrucken.
Dagens planer är att handla mat inför midsommar och hitta nått jag kan ha på mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Janna

haha, hade jag haft pengar så hade jag varit där och stått bredvid henne och jublat, i min sovjet-tröja ^^ jag skulle ha blivit nerslagen som fan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback