--





Om man kanske skulla skriva ihop en text om studenten istället.. Som vanligt började dagen med champangefrukost, halv 7 i rothhoffs satt vi och drack asti med jordgubbar. Åkte hem, duscha, bytte om, fixa sig, tillbaka till skolan där det var thébjudning. Det var segt, hade egentligen kunnat vart utan den tillställning, det bästa var att alla fick skriva i mössorna, jävligt kul att läsa såhär i efterhand. Många intern-skämt i min mössa.
11:50 fotograferades vi, många i min klass var inte direkt nyktra så efter många om och men fick vi ett kort men det tog tid.
Vi åt lunch hos Johanna, tillbaka till skolan där vi sa hejdå till våra mentorer. Vi fick betyg.
Aulan, där dom spelade "time of your life" med greenday samtidigt som dom visade bilder från eskil, då kom tårarna! Jag kommer sakna allting med den skolan, buuhuuu.
Efter aulan.. UTSPRING! Känslan.. alltså känslan... Helt oslagbar! Att träffa sin släkt, få all skit påhängd.. underbart!
i paraden till stan drack jag champange och härjade. I stadsparken kom det bästa: flaket!
Att få stå och härja, skrika, dricka, dansa till bra musik och folk som står brevid var så jävla roligt!

Nu måste jag kila men imorgon kommer del 2-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback